izpis_h1_title_alt

Posebnosti trženjskega komuniciranja v panogi informacijske tehnologije : magistrsko delo
ID Hus, Katja (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hus3472-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, medorganizacijsko trženje, poslovno komuniciranje, case study, informacijska tehnologija, podjetje, Comtron
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Hus]
Leto izida:2019
Št. strani:IV, 68, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-113612 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:25304550 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2020
Število ogledov:755
Število prenosov:62
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communications particularities in the information technology industry
Ključne besede:marketing, intercompany marketing, business communication, case study, information technology, enterprises, Comtron

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj