izpis_h1_title_alt

Analiza trženjskega komuniciranja v Športno plezalnem klubu Andreja Kokalja in predlog izboljšav : magistrsko delo
ID Kokalj, Eva (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kokalj1488-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, šport, poslovno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, direktno trženje, odnosi z javnostjo, sponzorstvo, analiza, izboljšave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Kokalj]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 63, 19 str
PID:20.500.12556/RUL-70595 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22399718 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1600
Število prenosov:165
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The analysis of marketing communications in Andrej Kokalj's Sport Climbing Club and a proposal for improvements
Ključne besede:marketing, sports, business communication, advertising, sales promotion, direct selling, public relations, sponsorship, analysis, improvements

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj