izpis_h1_title_alt

Strategije trženja v družbenih medijih za uspešno predstavitev podjetja : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Novak, Marko (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/novak726.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, družbeni mediji, oglaševanje, efektivnost, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Novak]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-101025 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24202726 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:1323
Število prenosov:139
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social media marketing strategy for successful presentation of enterprise
Ključne besede:marketing, marketing strategy, social media, advertising, efficiency, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj