izpis_h1_title_alt

Analiza odnosa porabnikov do množičnega prilagajanja : magistrsko delo
ID Udovč, Mojca (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/udovc2762-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, potrošnik, proizvodi, storitve, usklajevanje, trendi, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Udovč]
Leto izida:2017
Št. strani:IV, 75, 92 str.
PID:20.500.12556/RUL-100379 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24195302 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:955
Število prenosov:279
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of consumer attitude toward mass customization
Ključne besede:marketing, marketing strategy, consumer, products, services, adjustment, trends, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj