izpis_h1_title_alt

Vpliv vsebinskega trženja na medorganizacijskem trgu na organizacijsko nakupovanje : magistrsko delo
ID Pešec, Sabina (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pesec4858.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, trženje, blagovne znamke, nakup, odločanje, case study, elektrotehnika
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Pešec]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 97, 74 str.
PID:20.500.12556/RUL-92055 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23457510 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1237
Število prenosov:346
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The effect of content marketing on business-to-business market organizational buying
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, marketing, brands, purchasing, decision making, case study, electrotechnics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj