izpis_h1_title_alt

Ustvarjanje nove korporativne blagovne znamke na primeru Skupine Panvita : diplomsko delo
ID Kuštor, Jasna (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kustor3177.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, živilska industrija, proizvodi, blagovne znamke, Panvita, trženje, pozicioniranje proizvoda, strategija, poslovno komuniciranje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Kuštor]
Leto izida:2008
Št. strani:39 str., 8 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12525 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:17665254 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1167
Število prenosov:234
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, food industry, products, trademarks, Panvita, marketing, positioning, strategy, business communication, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj