izpis_h1_title_alt

A study of consumer attitudes and motivation to use herbal products in India : application to ayurveda
ID Gaur, Prakriti (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gaur2237-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:India, consumer behaviour, purchasing, decision making, consumer psychology, culture, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Gaur]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 63, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-99636 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24091622 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:828
Število prenosov:156
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Raziskava stališč in motivacije kupcev za uporabo zeliščnih izdelkov v Indiji: primer ajurvede
Ključne besede:Indija, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, psihologija potrošnika, kultura, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj