izpis_h1_title_alt

Odnos mladih do blagovne znamke Telekom Slovenije : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Gliha, Tina (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/gliha1180.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, telekomunikacije, podjetje, Telekom, blagovne znamke, mladina, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Gliha]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 22, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-122603 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:33097475 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1149
Število prenosov:58
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Attitudes of young people towards the Telekom Slovenije brand
Ključne besede:Slovenia, telecommunications, enterprises, Telekom, brands, youth, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj