izpis_h1_title_alt

Consumer behavior on the Montenegrin wine market : master's thesis
ID Čavor, Tanja (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cavor1801-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Črna gora, vinarstvo, vinogradništvo, vedenje potrošnikov, odločanje, tržne raziskave, analiza, Montenegro, wine-business, viticulture, consumer behaviour, decision making, market research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Čavor]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 65, 30 str.
PID:20.500.12556/RUL-80499 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22819046 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:2219
Število prenosov:357
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Vedenje porabnikov na trgu vina v Črni gori

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj