izpis_h1_title_alt

Oblikovanje digitalne trženjske strategije za podjetje Isomat : magistrsko delo
ID Pregel, Daša (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pregel3861-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, medorganizacijsko trženje, majhna podjetja, elektronsko trženje, digitalizacija, strategija trženja, case study, Isomat
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Pregel]
Leto izida:2020
Št. strani:IV, 70, 19 str.
PID:20.500.12556/RUL-122656 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:36769027 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1153
Število prenosov:83
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creating a digital marketing strategy for Isomat
Ključne besede:marketing, intercompany marketing, small enterprises, electronic marketing, digitalization, marketing strategy, case study, Isomat

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj