izpis_h1_title_alt

Mobilno trženje kot način trženja v slovenskih podjetjih : diplomsko delo
ID Milavec, Sonja (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/milavec2369.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, direktno trženje, odnosi s strankami, tržne raziskave, ankete, analiza, mobilna telefonija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Milavec]
Leto izida:2006
Št. strani:47 str., 21 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10517 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16647398 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1005
Število prenosov:407
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, sales promotion, direct selling, customer relationship, market research, questionnaires, analysis, mobile telephony

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj