izpis_h1_title_alt

Analiza trženja visokotehnoloških podjetij kot izhodišče za trženjsko strategijo podjetja Elaphe : diplomsko delo
ID Jeras, Alenka (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jeras14648.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, podjetje, visoka tehnologija, trženje, strategija trženja, planiranje, raziskave, analiza, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Jeras]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 41 str., 4. str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-88749 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23366630 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2017
Število ogledov:1415
Število prenosov:157
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of marketing of high-tech companies as a platform for marketing strategy of the company Elaphe
Ključne besede:Slovenia, enterprises, high technology, marketing, marketing strategy, planning, research, analysis, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj