Podrobno

Vpliv družbenih medijev na izbiro hrane porabnikov : magistrsko delo
ID Novak, Lara (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jakšič, Marko (Član komisije za zagovor), ID Čater, Barbara (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (766,20 KB)
MD5: 9D14225CDDB410937E25D88E64C37612

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, prehrana, vedenje potrošnikov, odločanje, izbira, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:L. Novak
Leto izida:2024
Št. strani:62, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-167240 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:221410563 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2025
Število ogledov:110
Število prenosov:32
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
NOVAK, Lara, 2024, Vpliv družbenih medijev na izbiro hrane porabnikov : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : L. Novak. [Dostopano 13 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=167240
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of social media on consumers’ food choices
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, nutrition, consumer behaviour, decision making, choice, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj