izpis_h1_title_alt

Pomembnosti trženjskih odnosov pri zadovoljstvu in zvestobi kupcev podjetja Modelar.si : magistrsko delo
ID Seliškar, Tea (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/seliskar144-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Seliškar]
Leto izida:2008
Št. strani:III, 61 str., [31] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12989 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18109158 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1398
Število prenosov:222
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, customer relationship, satisfaction, loyalty, research, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj