izpis_h1_title_alt

Analiza trga spiralno navite embalaže kot izhodišče za trženjsko strategijo izbranega podjetja : magistrsko delo
ID Kropivšek, Hana (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kropivsek3891-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, majhna podjetja, embalaža, tehnologija, tržna analiza, strategija trženja, poslovno komuniciranje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[H. Kropivšek]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 71, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-122751 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23574019 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:715
Število prenosov:66
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of spirally wound packaging market as a base for the marketing strategy of a selected company
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, small enterprises, packaging, technology, market analysis, marketing strategy, business communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj