izpis_h1_title_alt

Uvedba novega izdelka na medorganizacijski trg : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Broder, Tanja (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/broder610.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, trg, novi proizvodi, inovacije, poslovno komuniciranje, prodaja, cena, case study, podjetje, Knauf Insulation
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Broder]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 26, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-100971 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23982054 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:1132
Število prenosov:332
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Introducing a new product in the business-to-business market
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, market, new products, innovations, business communication, sales, price, case study, enterprises, Knauf Insulation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj