izpis_h1_title_alt

Odziv tržnikov na spremenjeno nakupno vedenje organizacij zaradi digitalnih medijev : magistrsko delo
ID Svilar, Uroš (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/svilar2016-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, medorganizacijsko trženje, nakup, odločanje, spremembe, informacijksa tehnologija, mediji, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Svilar]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 64, 39 str.
PID:20.500.12556/RUL-83917 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22958822 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2016
Število ogledov:944
Število prenosov:408
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketers' responses to the changed organisational purchase behaviour due to digital media
Ključne besede:marketing, intercompany marketing, purchasing, decision making, changes, informacijksa tehnologija, media, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj