izpis_h1_title_alt

Odnos porabnikov do tujih multinacionalk kot sponzorjev v slovenskem športu : diplomsko delo
ID Bajde, Borut (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bajde1546.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, šport, sponzorstvo, poslovno komuniciranje, tuja podjetja, multinacionalne družbe, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Bajde]
Leto izida:2004
Št. strani:49 str., 25 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4893 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:15154662 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1216
Število prenosov:342
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, marketing, sports, sponsorship, business communication, foreign companies, multinational companies, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj