izpis_h1_title_alt

Vpliv dejavnikov izkušnje strank na spletno nakupno odločitev porabnikov : magistrsko delo
ID Drstvenšek, Lucija (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/drstvensek4144-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, spletna trgovina, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, trendi, zadovoljstvo, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Drstvenšek]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 63, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-129347 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:53245699 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:1203
Število prenosov:86
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of customer experience factors on the online purchasing decision of customers
Ključne besede:marketing, sales, online shopping, consumer behaviour, decision making, purchasing, trends, satisfaction, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj