izpis_h1_title_alt

Spletno oglaševanje in prispevek novega medija k promociji podjetij : diplomsko delo
Bučar, Marina (Avtor), Jaklič, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Čater, Barbara (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bucar487.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nova ekonomija, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, podjetje, promocija, strategija trženja, efektivnost, oglas, modeli
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[M. Bučar]
Št. strani:45 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:13129958 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:560
Število prenosov:279
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:new economy, information systems, information technology, Internet, electronic marketing, enterprises, promotion, marketing strategy, efficiency, advertisement, models

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj