izpis_h1_title_alt

Spletno oglaševanje in prispevek novega medija k promociji podjetij : diplomsko delo
ID Bučar, Marina (Avtor), ID Jaklič, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Čater, Barbara (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bucar487.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nova ekonomija, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, podjetje, promocija, strategija trženja, efektivnost, oglas, modeli
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Bučar]
Leto izida:2002
Št. strani:45 str.
PID:20.500.12556/RUL-3436 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:13129958 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1405
Število prenosov:379
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:new economy, information systems, information technology, Internet, electronic marketing, enterprises, promotion, marketing strategy, efficiency, advertisement, models

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj