izpis_h1_title_alt

Vpliv barve na porabnikovo odločanje za nakup malega gospodinjskega aparata Bosch MUM 5 : magistrsko delo
ID Pešec, Maja (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pesec2847-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, izbira, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Pešec]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 66, 46 str.
PID:20.500.12556/RUL-100471 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24407270 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:903
Število prenosov:120
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of colour on consumer purchase decision-making when buying the home appliance Bosch MUM 5
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, consumer psychology, choice, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj