izpis_h1_title_alt

Analiza odnosa med trgovcem in proizvajalcem v procesu managementa blagovnih skupin : magistrsko delo
ID Ilaš, Natalija (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ilas4924.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, blago, prodaja, produkcija, management, trženje, oblikovanje cene
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Ilaš]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 77, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-100020 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005
COBISS.SI-ID:23991526 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:943
Število prenosov:153
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of retailer-manufacturer relationship in category management
Ključne besede:trade, merchandise, sales, production, management, marketing, pricing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj