Podrobno

Differences in customer experiences in Erste Group : evidence from Montenegro and Croatia
ID Đurović, Varja (Avtor), ID Vangeli, Anastas (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Zalaznik, Maja (Član komisije za zagovor), ID Čater, Barbara (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (920,63 KB)
MD5: 72CCFD8C5827E50A823AE5F40ABA1017

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:banking, banks, banking management, information technology, services, user experience, satisfaction, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:V. Đurović
Leto izida:2024
Št. strani:III, 72, 51 str.
PID:20.500.12556/RUL-167202 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336.71
COBISS.SI-ID:219229187 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2025
Število ogledov:81
Število prenosov:6
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ĐUROVIĆ, Varja, 2024, Differences in customer experiences in Erste Group : evidence from Montenegro and Croatia [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : V. Đurović. [Dostopano 13 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=167202
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razlike v izkušnjah strank v Skupini Erste: primeri iz Črne gore in Hrvaške : master's thesis
Ključne besede:bančništvo, banke, bančno poslovanje, informacijska tehnologija, storitve, uporabniška izkušnja, zadovoljstvo, študija primera

Podobna dela

Podobna dela v RUL:Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj