izpis_h1_title_alt

Vpliv poznavanja konkurence in sodelovalnih odnosov na pridobivanje poslov dobaviteljev v avtomobilski industriji : magistrsko delo
ID Bijol, Anja (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bijol1774-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, avtomobilska industrija, benchmarking, oblikovanje cene, dobavitelji, povpraševanje, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Bijol]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 59, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-80475 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22772198 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1417
Število prenosov:146
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The influence of knowing the competition and collaborative relationships on winning the business by suppliers in the automotive industry
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, car industry, benchmarking, pricing, suppliers, demand, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj