izpis_h1_title_alt

Analiza trga profesionalnih 3D tiskalnikov kot izhodišče za trženjsko strategijo : magistrsko delo
ID Glažar, Jasna (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/glazar1616-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, medorganizacijsko trženje, tržna analiza, tržne raziskave, potrošnik, nakup, segmentacija, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Glažar]
Leto izida:2015
Št. strani:III, 78, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-80343 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22505958 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1580
Število prenosov:187
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:An analysis of the professional 3D printer market as a platform for a marketing strategy
Ključne besede:marketing, intercompany marketing, market analysis, market research, consumer, purchasing, segmentation, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj