izpis_h1_title_alt

Odnos porabnikov do subliminalnega oglaševanja in vpliv subliminalnih sporočil na nakupno odločitev : magistrsko delo
ID Štih, Matevž (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/stih2795-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, psihologija potrošnika, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Štih]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 67, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-100419 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24312550 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:1557
Število prenosov:163
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, advertising, consumer psychology, consumer behaviour, purchasing, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj