izpis_h1_title_alt

Spletno oglaševanje in grajenje blagovnih znamk : diplomsko delo
Pukl, Simon (Avtor), Jaklič, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Čater, Barbara (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/pukl427.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, oglas, strategija trženja, blagovne znamke, raziskave, 2001
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[S. Pukl]
Št. strani:46 str., 3 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:13067750 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:826
Število prenosov:150
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, information systems, information technology, Internet, electronic marketing, advertisement, marketing strategy, trademarks, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj