izpis_h1_title_alt

Spletno oglaševanje in grajenje blagovnih znamk : diplomsko delo
ID Pukl, Simon (Avtor), ID Jaklič, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Čater, Barbara (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/pukl427.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, oglas, strategija trženja, blagovne znamke, raziskave, 2001
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Pukl]
Leto izida:2002
Št. strani:46 str., 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-3360 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:13067750 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1816
Število prenosov:270
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, information systems, information technology, Internet, electronic marketing, advertisement, marketing strategy, trademarks, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj