izpis_h1_title_alt

Analiza vsebine prisotnosti medorganizacijskih blagovnih znamk z najvišjo vrednostjo na Linkedinu in Facebooku : magistrsko delo
ID Novak Jamšek, Anja (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,74 MB)
MD5: E7856E060AD3E46B0619698D5177B099

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, blagovne znamke, vrednost, primeri, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Novak Jamšek
Leto izida:2023
Št. strani:III, 73, 82 str.
PID:20.500.12556/RUL-155161 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:183596803 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.03.2024
Število ogledov:91
Število prenosov:107
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A content analysis of the presence of the most valuable industrial brands on Linkedin and Facebook
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, brands, value, cases, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj