izpis_h1_title_alt

Odnos oglaševalcev do oglaševanja v toaletnih prostorih : diplomsko delo
ID Hrovatin, Barbara (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/hrovatin934.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, ekonomska propaganda, sredstva javnega obveščanja, oglas, cilj, odločanje, raziskave, ankete, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Hrovatin]
Leto izida:2003
Št. strani:41 str., 19 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4050 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14022630 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1430
Število prenosov:297
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertising, means of public information, advertisement, goal, decision making, research, questionnaires, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj