izpis_h1_title_alt

Implementacija direktne marketing koncepcije kao čimbenik uspješnosti internet marketinga : primjer firme Maiora
ID Rivić, Boris (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rivic4655.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Hrvaški jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, Internet, informacijska tehnologija, direktno trženje, poslovno komuniciranje, case study, podjetje, Maiora
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Rivić]
Leto izida:2014
Št. strani:III, 89, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-70712 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22465510 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1111
Število prenosov:118
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The implementation of a direct marketing concept as a success factor in internet marketing: the case of Maiora Ltd.
Ključne besede:marketing, electronic marketing, Internet, information technology, direct selling, business communication, case study, enterprises, Maiora

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj