izpis_h1_title_alt

Analiza prednakupnega vedenja na spletu pri nakupu otroškega vozička : magistrsko delo
ID Kovačec Divjak, Tara (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kovacec_divjak2687-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, vedenje potrošnikov, odločanje, spletna trgovina, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kovačec Divjak]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 65, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-100378 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24195046 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:1171
Število prenosov:290
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of online consumer behaviour before the purchase: the case of baby strollers
Ključne besede:marketing, purchasing, consumer behaviour, decision making, online shopping, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj