izpis_h1_title_alt

Analiza dela skrbnika ključnih kupcev v storitvenih podjetjih : magistrsko delo
ID Bedenk, Sabina (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bedenk2288-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, informatika, informacijska tehnologija, storitve, pristojnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Bedenk]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 75, 93 str.
PID:20.500.12556/RUL-91633 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23562470 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:959
Število prenosov:128
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A work analysis of a key account manager in services companies
Ključne besede:marketing, customer relationship, informatics, information technology, services, competence, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj