izpis_h1_title_alt

Analiza vloge družbenih omrežij pri odločitvah kupcev v wellness dejavnosti : magistrsko delo
ID Cigale, Maša (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cigale4926.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, informacije, socialne mreže, prosti čas, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Cigale]
Leto izida:2016
Št. strani:IV, 81, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-91636 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23630054 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1164
Število prenosov:115
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of the role of social networks in consumer decisions in the wellness industry
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, information, social network, leisure, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj