izpis_h1_title_alt

Trženjska strategija uvajanja programa industrijskih detektorjev kovin na mednarodnem trgu - primer podjetja MDR : magistrsko delo
ID Hlebec, Monika (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hlebec2178-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:EU, medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, odnosi s strankami, majhna podjetja, MDR, okolje, konkurenca, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Hlebec]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 79, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-99991 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24061926 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:986
Število prenosov:444
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A marketing strategy for the launch of a programme of industrial metal detectors on the international market - the case of the MDR company
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, customer relationship, small enterprises, environment, competition, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj