izpis_h1_title_alt

Pospeševanje prodaje blagovne znamke Poli podjetja Perutnina Ptuj d.d. : diplomsko delo
ID Lejko, Janja (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/lejko1427.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, živilska industrija, Perutnina Ptuj, proizvodi, trženje, pospeševanje prodaje, blagovne znamke, ocene
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Lejko]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 28 str.
PID:20.500.12556/RUL-70407 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22156774 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2638
Število prenosov:195
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, food industry, Perutnina Ptuj, products, marketing, sales promotion, trademarks, evaluation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj