izpis_h1_title_alt

Zaznana pravičnost in zadovoljstvo odjemalcev telekomunikacijskih storitev z reševanjem pritožb : magistrsko delo
ID Gidaković, Petar (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gidakovic2491-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, telekomunikacije, storitve, potrošnik, zadovoljstvo, reklamacije, reševanje problemov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Gidaković]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 95,16 str.
PID:20.500.12556/RUL-94711 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:654
COBISS.SI-ID:23821798 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2017
Število ogledov:750
Število prenosov:94
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Perceived fairness and satisfaction of telecommunications customers with complaint handling
Ključne besede:Slovenia, telecommunications, services, consumer, satisfaction, claims, problem solving, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj