izpis_h1_title_alt

Vplivi televizijskega oglaševanja hrane in pijače na otroke : diplomsko delo
ID Podbevšek, Urška (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/podbevsek1953.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, televizija, poslovno komuniciranje, oglas, otroci, prehrana, brezalkoholne pijače, poslovna morala, zakonodaja, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Podbevšek]
Leto izida:2005
Št. strani:45 str., 12 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-8519 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:15956454 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1051
Število prenosov:235
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, television, business communication, advertisement, children, nutrition, non-alcoholic beverages, business morality, legislation, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj