izpis_h1_title_alt

Oblikovanje tržno-komunikacijskega programa za blagovno znamko Mister Nut : diplomsko delo
ID Bonač, Katja (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bonac1649.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, živila, prodaja na debelo, trgovinsko podjetje, Orbico, blagovne znamke, trženje, poslovno komuniciranje, tržne raziskave, analiza, okolje, oglas, pospeševanje prodaje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Bonač]
Leto izida:2004
Št. strani:47 str., XLII str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-5062 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:15315430 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1081
Število prenosov:773
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, provisions, wholesale trade, commercial enterprise, Orbico, trademarks, marketing, business communication, market research, analysis, environment, advertisement, sales promotion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj