izpis_h1_title_alt

Digital marketing in business-to-business markets : case of Danfoss Micro Plate technology
Temovski, Ivan (Avtor), Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/temovski1710-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, medorganizacijsko trženje, trendi, potrošnik, case study, visoka tehnologija, Danfoss, marketing, electronic marketing, intercompany marketing, trends, consumer, case study, high technology, Danfoss
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2015
Založnik:[I. Temovski]
Št. strani:III, 74, 10 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22674406 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:679
Število prenosov:179
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Digitalno trženje na medorganizacijskem trgu na primeru Danfossove Micro Plate tehnologije

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj