izpis_h1_title_alt

Digital marketing in business-to-business markets : case of Danfoss Micro Plate technology
ID Temovski, Ivan (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/temovski1710-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, medorganizacijsko trženje, trendi, potrošnik, case study, visoka tehnologija, Danfoss, marketing, electronic marketing, intercompany marketing, trends, consumer, case study, high technology, Danfoss
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Temovski]
Leto izida:2015
Št. strani:III, 74, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-80405 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22674406 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1770
Število prenosov:224
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Digitalno trženje na medorganizacijskem trgu na primeru Danfossove Micro Plate tehnologije

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj