izpis_h1_title_alt

Odnos gledalcev do umeščanja blagovnih znamk v filme in televizijske programe : magistrsko delo
ID Novak, Nika (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/novak3600-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, film, oglaševanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Novak]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 50, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-113957 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:25405158 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:815
Število prenosov:74
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The attitude of viewers towards product placement in movies and TV shows
Ključne besede:marketing, business communication, brands, film, advertising, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj