izpis_h1_title_alt

Sponzorstvo Škisove tržnice 2018 kot instrument trženjskega komuniciranja v podjetju MBILLS : diplomsko delo
ID Žmuc, Matic (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/zmuc4357.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, dogodek, sponzorstvo, merila, meritve, analiza, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Žmuc]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 25, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-107050 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24918502 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:976
Število prenosov:90
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sponsorship of Škisova tržnica 2018 as an instrument of marketing communication at MBILLS
Ključne besede:marketing, business communication, event, sponsorship, criteria, measurements, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj