Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Gregor Pfajfar:
The gap between buyers and sellers and its influence on conflict within international distribution channels
Iris Koleša:
Managing international assignments as a factor in firm internationalisation
MSc theses (78)
Ana Vulović:
Consumer's perceptions and effectiveness of advertisements on social media
Urška Molnar:
Analiza zadovoljstva in zvestobe strank v podjetju Pettime Story
Meri Dizdarević:
Vpliv družbenih omrežij na spreminjanje navad porabnikov pri spletnem nakupovanju v času epidemije COVID-19
Petra Farčnik, Tanja Strniša:
Sponzorstvo športnega dogodka kot orodje tržnega komuniciranja
Jana Benedik:
The effectiveness of social media marketing in the live entertainment industry
Mojca Ferlič:
Primerjava vpliva kulture na nemški in kitajski oglaševalski slog
Nina Wojčicki:
Uporaba sodobnih trženjsko komunikacijskih pristopov ob nastopu krize
Sanja Franić:
Analiza ekstrinzičnih in intrinzičnih motivacijskih dejavnikov ter sodobnih načinov motiviranja zaposlenih v izbranih državah
Jan Leš:
Izvajanje carinskega nadzora mednarodnih tokov blaga na območju Evropske unije s poudarkom na projektu e-carina
Nina Brložnik:
Analiza poslovnih priložnosti na trgih držav BRICS za slovenska podjetja
Gorazd Jakše:
Strategija razvoja trženja Adria Mobil z akcijskim načrtom za ključno regijo
Simona Špilak:
Strateški, vodstveni in organizacijski izzivi spreminjajoče se matrične organizacije v regiji
Sebastijan Nograšek:
Uvajanje sodobnih prodajnih poti v zavarovalništvu
Maja Račič:
Zaupanje v spletni nakup prehranskih dopolnil
Tina Rejc:
Izdelava trženjskega načrta za uvedbo inovativnih solarnih svetil na slovenskem trgu
Gregor Štajer:
Pomen protokolarnih gostov pri trženju hotelov
Urška Jakša:
Odnos slovenskih porabnikov do izbire mobilnosti - razvoj alternativnih oblik mobilnosti in vpliv na lastništvo osebnega avtomobila
Tjaša Kozlevčar:
Dejavniki uspešnosti razvoja in uvajanja novega izdelka na trg
Nataša Narat:
The state of corporate social responsibility in Central and Eastern Europe
Jasmina Rizvić:
Razvoj kompetenc in pridobivanje konkurenčnosti za delo na mednarodnih trgih - primer programa Erasmus
Mila Zečević:
An analysis of ethics in marketing tobacco products
Maja Hvalica:
Understanding China's modern urban consumers
Lena Čargonja:
Comparing the impact of content vs. traditional marketing on consumer attitude
Anja Puc:
Effect of athlete sponsorship on brand equity
Martin Jakjimovski:
Global marketing strategies in the Balkans - potential for Walmart entry
Jan Vujasinović:
A market analysis
Urška Čobanović:
Analiza trženjskega komuniciranja onkoloških zdravil v EU in ZDA
Krištof Horvat:
Analiza vstopa na tuji trg na primeru slovenskega tehnološkega podjetja Trilogic
Rebeka Arhar:
Vloga obogatene resničnosti na področju medorganizacijskega trženja na primeru koncerna Kolektor
Pia Trnovec:
Družbeno-ekonomska kriza
Jukka Frans:
A feasibility analysis of the entry of Belgian beer brands in the Slovenian market
Kristina Ilić:
Creating content for consumer journey across digital touchpoints
Lenča Zorko:
Limitations of more effective redistribution of food waste for charity purposes in Slovenia
Špela Andric:
Analiza privlačnosti tujih trgov za vstop podjetja MG Rohr
Luka Hrvatin:
Viri financiranja in prijava projekta na evropski razpis za pridobitev nepovratnih sredstev EU
Žiga Kraševec:
Business strategies, entrepreneurship and financing of fast growing companies
Marina Ristić:
The impact of social media on consumer attitude towards online shopping among the youth in Russia and India
Ema Jenko:
Analiza procesa prodaje v podjetju SIBO G.
Teja Seršen:
Vpliv različnih dejavnikov na opustitev nakupa pri spletnem nakupovanju iz drugih držav članic EU
Jure Bizjak:
Internacionalizacija mikro, majhnih in srednje velikih podjetij in študija primera internacionalizacije podjetja Blažič robni trakovi
Eda Karadag:
The internationalization of SMEs
Maruša Habot, Nika Mušič:
The development of integrated digital marketing strategy and identification of key touchpoints
Elijah Sriroshan Sritharan:
The end of fossil fuels and the transition to renewable energy sources in light of climate change
Daniela Nicole Miranda Burgoa:
Risk culture in financial institutions - a comparison with automotive and pharmaceutical industries
Jan Križman:
Vpliv države izvora izdelka in blagovne znamke na nakupno vedenje porabnika
Angela Protikj:
Sensory branding and its impact on consumer brand identification and brand loyalty
Nina Komič:
Vpliv digitalnega trženja ekoloških izdelkov na nakupne odločitve porabnikov
Jan Mate:
Primerjava izvozne uspešnosti slovenskih podjetij
Karmen Pečnik:
Priljubljenost medijev pri različnih generacijah uporabnikov
Domen Pogač:
Zvestoba in zadovoljstvo porabnikov do izbranih blagovnih znamk podjetja Atlantic Grupa
Robert Stražiščar:
Vpliv transakcijskih stroškov in družbeno ekonomskega statusa na nakupne odločitve porabnika
Matej Gluhak:
Preoblikovanje izvozno-prodajnega procesa v multinacionalnem podjetju
Nobuhiko Haraguchi, Uroš Skulj:
A comparison of marketing practices in social media of Slovenian and Japanese companies
Jernej Schwarzmann:
An analysis of transfer prices for the company M
Patricia Pirc:
Analiza mednarodnih aktivnosti slovenskih izvoznikov
Barbara Malovrh:
Proces managementa sprememb v fazi upadanja podjetja Stelkom
Gorica Vasilevska:
Social media vs. traditional marketing influence on the company's marketing performance
Vladimira Ajduković:
Making brands matter to generation Z
Maja Vejnović:
Effect of influencer marketing on brand awareness and purchase intention
Aljaž Perme:
Analiza združitve podjetij Horizont Clair in SIGNAL
Nobuhiko Haraguchi, Uroš Skulj:
A comparison of marketing practices in social media of Slovenian and Japanese companies
Neža Kokalj:
An analysis of social eco-innovations in Slovenia
Arijana Kristančič:
Lokalna potrošnja hrane med COVID-19 krizo in porast prodaje lokalne hrane preko družbenih omrežij v Sloveniji
Ana Radilović:
A feasibility analysis of the entry of Preskok into the Scandinavian market
Tjaša Merkač:
Organizacijska socializacija v izbrani multinacionalki v Sloveniji
Dragan Anastasovski:
A competitive strategy for small and medium-sized enterprises in developing economies
Anika Bizjak:
The interplay between social commerce and social media marketing strategy development : a case from the outdoor industry
Marija Cvetanovska:
The influence of social media reviews on the international cosmetics market
Alan Čefarin:
Analiza metod za izboljšanje produktivnosti zaposlenih na primeru podjetja Securicor
Tjaša Zver Siječić:
The development of 360-degree digital marketing strategy and its key touchpoints
Jurij Škrokov:
The impact of compliance with the GRI Standard for non-financial reporting on the financial performance of EU companies
Jan Kocman:
Analiza procesa komercialnega skrbnega pregleda pri združitvah in prevzemih
Grega Bukovič:
Primerjalna analiza mikro pivovarn v Sloveniji in na Poljskem
Nika Turjačanin:
Vpliv sodobnih trendov transporta na vedenje milenijskih porabnikov v avtomobilski industriji
Leja Logar:
Vpliv pogajalskega sloga na slovensko-ruske mednarodne odnose
Sanja Hrastnik:
The effect of message framing and product type on consumer buying behaviour
Katerina Ilievska:
The impact of disruptive technology on international business management
Gal Čerčnik:
Učinkovite strategije digitalnega trženja v slovenskih mikro in majhnih podjetjih
BSc theses (109)
Blaž Černevšek:
Tržno komuniciranje blagovne znamke Budweiser Budvar v Sloveniji
Tina Stanovnik:
Pogajanja in kulturološke razlike med Nemčijo in Slovenijo
Nina Uran:
Vpliv medkulturnih razlik na poslovna pogajanja na primeru podjetja Tipro keyboards d.o.o.
Teufila Hodžić:
Analiza vstopa podjetja Baumax na trg Bosne in Hercegovine
Jože Vogrinc:
Internacionalizacija podjetja Freixenet s poudarkom na analizi vstopa na slovenski trg
Tina Žigon:
Analiza trga Indije z vidika proizvodov Iskre Avtoelektrike, d.d.
Nina Ferletič:
Možnosti vstopa in trženja igralniško-zabaviščnega centra podjetja Hit d.d. na italijanskem trgu
Andraž Kastelic:
Analiza privlačnosti Paname kot lokacije za neposredne tuje investicije
Sanja Todorović:
Razlike v taktikah in strategijah pogajanj glede na število zaposlenih
Domen Češarek:
Pomen faktoringa v mednarodni trgovini vključno s trendi obravnavanega področja
Jasmina Ajdovnik:
Trženjski načrt poslovanja podjetja Petrol na hrvaškem trgu
Nataša Marković:
Odnos porabnikov do nakupovanja nakita v Hipermarketu E'Leclerc
Goran Mladenović:
Trženjski načrt za organizacijo mednarodnega glasbenega festivala
Matej Oman:
Vpeljava logistične rešitve ClickTrans 3.0 na hrvaški trg
Nives Pregelj:
Uporabnost spletnih strani slovenskih trgovcev: Mercator, Spar in Tuš
Mojca Veršič:
Izziv: biti ženska v poslovnem svetu
Nastja Šuligoj:
Raziskovanje vpliva slovenskih otrok na nakupne odločitve njihovih staršev
Lucija Adamič:
Trženjski splet v podjetju Trgo ABC s poudarkom na oglaševanju
Anže Jutraž:
Poznavanje in uporaba Incoterms 2000 klavzul v slovenskih podjetjih
Katarina Zavasnik:
Analiza trženjskega spleta za pospeševanje slovenskega turizma na slovaškem trgu
Petra Finkšt:
Vpliv finančno-gospodarske krize na cestni transport
Anja Bukovec:
Analiza panoge prehranskih dopolnil v Sloveniji
Maja Urh:
Trženje na spletnih socialnih omrežjih na primeru Facebook-a
Marina Panić:
Analiza trga perutninskega mesa in mesnih izdelkov na slovenskem trgu
Sabina Mušanović:
Dejavniki in teorije internacionalizacije na primeru slovenskih podjetij
Vesna Trantura:
Evropski sistem trgovanja z emisijami (EU ETS)
Matija Vodopivec:
Analiza vstopa podjetja Fluid d.o.o. na norveški trg
Gent Nimani:
Umestitev zvezdnikov v trženjsko-komunikacijska sporočila podjetja kot (ne)preverjen recept za uspeh trženjsko-komunikacijske kampanje
Katja Škof:
Trženje zavarovalnih produktov
Anja Usnik:
Analiza Forex trga in njegov negativni prizvok
Katarina Baša:
Primerjava poslovne kulture arabskih držav in Turčije ter njun vpliv na trženje s poudarkom na oglaševanju
Rok Henigman:
Tržna naravnanost in trženjski odnosi na slovenskem medorganizacijskem trgu
Dušanka Stojić:
Doing business in China
Matej Podobnik:
Nastanek, smisel in pomembnost oddelka trženja, usmerjenega proti končnemu kupcu na primeru podjetja Procter & Gamble Slovenija
Maja Smerdelj:
Finančno tveganje - plačilna nedisciplina pred/med finančno krizo
Anja Lepičnik:
Medorganizacijsko trženje in uvajanje novega izdelka na trg na izbranem študijskem primeru
Tjaša Cujnik:
Analiza tržnih razmer vina na Slovenskem na izbranem študijskem primeru
Danijela Praća:
Preučevanje vpliva medkulturnih razlik na poslovna pogajanja na primeru podjetja SŽ - Železniško gradbeno podjetje Ljubljana, d.d.
Sanja Franić:
Kompatibilnost oglaševanja in kredibilnosti slavne osebnosti
Nino Kuduzović:
Analiza percepcije kupcev avtomobilskih znamk različnega porekla
Arijana Sijamhodžić:
Vpliv korporativne blagovne znamke na ugled podjetja
Simon Zupan:
Analiza sprememb za slovenske porabnike z vstopom Republike Slovenije v Evropsko unijo
Maja Perković:
Mobilno oglaševanje kot oblika interaktivnega oglaševanja
Maja Müller:
Razvijanje strategije za podjetje M&M Intercom d.o.o.
Nataša Todoroska:
Funkcija embalaže in njen vpliv na prodajo parfumov
Vigan Idrizi:
Pomen bonitetnih informacij pri sklenitvi novih poslov
Brane Dolenc:
Dejavniki vpliva na spletno vedenje porabnikov
Jana Brence:
Strategija vstopa Alpine, d.o.o. na ruski trg
Kristina Jerant:
Vloga notranjega trženja v podjetju
Bor Žlender:
Analiza možnosti vstopa na slovenski trg s čokolado podjetja Fazer
Jani Klavora:
Analiza tržne strategije podjetja Bolton Adriatic d.o.o.
Tanja Ferkulj:
Analiza vstopa podjetja Stahlgruber GmbH na trg Republike Hrvaške
Špela Nose:
Internacionalizacija podjetja z inovativnim proizvodom
Nikolina Kekić:
Preučevanje odnosov znotraj družinskega podjetja
Mirjana Praštalo:
Vpliv neposrednega trženja na vedenje turistov
Nataša Radosavljević:
Zasnova kreativne strategije blagovne znamke Pop non stop
Nika Serdoner:
Vpliv okoljske družbene odgovornosti na strategije podjetij
Rok Volk:
Razlike med sponzoriranjem športa kot delom komunikacijskega orodja v malih in velikih podjetjih v Sloveniji
Amir Grigić:
Proces internacionalizacije malega slovenskega podjetja na hrvaški trg z izdelkom "ajurvedski nadomestek kave"
Katarina Rutar:
Konkurenčne prednosti slovenskih izvoznikov
Ana Širec:
Trženje na podlagi odnosov s poudarkom na upravljanju ključnih kupcev
Niki Kuzma:
Uporaba socialnih omrežij v namene trženja
Mojca Molk:
Vpliv kulture na nakup izdelkov pri generaciji Z
Marina Ristić:
Vpliv mednarodne mobilnosti na zaposljivost mladih diplomantov
Grega Ugovšek:
Trženjska analiza uvedbe mobilnega telefona iPhone v Simobilov prodajni sortiment
Elvisa Velagić:
Nakupno vedenje mladih porabnikov v Sloveniji, BIH in na Hrvaškem
Igor Kastelic:
Vpeljava nove blagovne znamke na tržišče ter njena umestitev na prodajne police na primeru podjetja Procter & Gamble Slovenija
Simon Grižon:
Organizacija dela znotraj varnostnega podjetja s poudarkom na področju fizičnega varovanja
Senja Pečjak:
Doživljajski razvoj turizma na Dolenjskem
Andrej Šik:
Širitev zasebnih zdravstvenih zavarovanj na trgu jugovzhodne Evrope
Nina Genorija:
Trženjski načrt za spletno drogerijo podjetja Ilirija, d.d. za nemški trg
Lina Stražišar:
Etika v oglaševanju
Anja Milanič:
Analiza vstopa podjetja na italijanski trg
Marina Seliškar:
Poslovanje v mednarodnem okolju EU
Tjaša Karačić:
Vloga kartic zvestobe pri nakupu prehrambnih izdelkov v Slovenij
Katja Cirar:
Pomembnost blagovne znamke športne obutve na primeru članske ekipe Rokometnega društva Herz Šmartno
Iryna Kompaniyets:
Vstop malega podjetja z inovativnim izdelkom na ukrajinski trg
Janez Glad:
Kontroling kot instrument za premoščanje stroškovnih izzivov multinacionalnih podjetij v prehrambni panogi
Nina Horvat:
Ustanovitev franšize v Sloveniji na primeru bio-prodajalne Norma
Dara Kokić:
Primerjava slovenskega in kitajskega sloga
Janja Ciglar:
Oglaševanje v parkirnih hišah
Martina Setnikar:
Oglaševanje v Sloveniji na primeru področja gradnje, prenove in opreme doma
Irena Dizdarević:
Vloga družbenih medijev v trženjsko-komunikacijskem spletu
Katja Kužnik:
Obstoječi carinski postopki in možne poenostavitve le-teh v podjetju X
Petra Svetina:
Razvoj blagovne znamke Združenja Manager
Urška Gabrič:
Primerjava komercialnih modelov nogometnih klubov FC Barcelona in Manchester United FC
Boštjan Ovsenjak:
Načrt trženja podjetja Elektromaterial Lendava d.d. za vstop na poljski trg
Mojca Primožič:
Izzivi trženja različnim generacijam - izsledki raziskave med slovenskimi porabniki
Brina Romih Mlakar:
Analiza vstopa podjetja Olimpus d.o.o. na hrvaški trg
Gašper Budkovič:
Družbena omrežja in vsebinsko trženje primer Razmere v gorah
Andreja Angelović:
Povečanje prodaje storitev na primeru restavracije Picikato
Mojca Slapnik:
Primerjava storitev ekspresne pošte pri različnih ponudnikih ekspresnih storitev
David Lenar:
Trženjska strategija spodbujanja igranja tenisa v Teniškem klubu Triglav
Lidija Steklačič:
Financiranje mednarodnih poslov z različnimi finančnimi instrumenti
Jernej Cuder:
Analiza trženja biomase v Sloveniji
Patricija Doneski:
Uvoz streliva iz Srbije
Deni Ušaj:
Širitev storitev logističnega podjetja Codognotto d.o.o na tuje trge
Maruša Pintar:
Primerjava odločanja porabnika o nakupu med spletno in fizično trgovino
Barbara Galun:
Prilaganje slovenskih podjetij kulturnim razlikam na nemškem, kitajskem in kolumbijskem trgu
Simona Pajnič:
Analiza nakupnega vedenja porabnika pri Premium blagovnih znamkah otroških vozičkov
Saša Balabanić:
Deregulacija trga letalskih prevoznikov in vstop nizkocenovnih letalskih prevoznikov
Mojca Murko:
Prepoznavnost in širitev blagovne znamke Grom na slovenskem trgu
Jasmina Hamzić:
Kanibalizacija blagovne znamke testenin Mlinotest
Vesna Vidović:
Modeli kulture in vpliv kulturnih razlik na poslovanje podjetij v Indiji
Zorica Bičanin:
Nakupno vedenje porabnikov pametnih hiš
Miha Zahradnik:
Trženje telekomunikacijskih izdelkov in storitev od vrat do vrat
Nastja Dragovan:
Zadovoljstvo in zvestoba porabnikov na področju storitev mobilnih telekuminikacij [i. e. telekomunikacij]
Domen Belaj:
Analiza primernosti Incoterms klavzule za izbrano podjetje X
Ines Modic:
Vpliv medkulturnih razlik na uspešno sklenitev posla v podjetju Kogast Grosuplje
Other documents (9)
Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Barbara Mróz-Gorgoń, Gregor Pfajfar:
Adoption of collaborative consumption as sustainable social innovation
Maja Zalaznik, Gašper Pavlič, Gregor Pfajfar:
Analiza pričakovanih sprememb v sponzorstvu v športu kot posledica COVID-19
Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar:
Segmentation of collaborative consumption consumers
Gregor Pfajfar, Maciej Mitręga, Aviv Shoham:
International dynamic marketing capabilities
Gregor Pfajfar, Aviv Shoham, Agnieszka Małecka, Maja Zalaznik:
Value of corporate social responsibility for multiple stakeholders and social impact - relationship marketing perspective
Davor Vuchkovski, Maja Zalaznik, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar:
A look at the future of work
Anastas Vangeli, Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar:
From greenwashing to green B2B marketing
Gregor Pfajfar, Maciej Mitręga, Aviv Shoham:
Systematic review of international marketing capabilities in dynamic capabilities view – calibrating research on international dynamic marketing capabilities
Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar:
Revisiting antecedents to collaborative consumption in the context of dual role consumers