Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Gregor Pfajfar:
The gap between buyers and sellers and its influence on conflict within international distribution channels
Iris Koleša:
Managing international assignments as a factor in firm internationalisation
Magistrska dela (78)
Ana Vulović:
Consumer's perceptions and effectiveness of advertisements on social media
Urška Molnar:
Analiza zadovoljstva in zvestobe strank v podjetju Pettime Story
Meri Dizdarević:
Vpliv družbenih omrežij na spreminjanje navad porabnikov pri spletnem nakupovanju v času epidemije COVID-19
Petra Farčnik, Tanja Strniša:
Sponzorstvo športnega dogodka kot orodje tržnega komuniciranja
Jana Benedik:
The effectiveness of social media marketing in the live entertainment industry
Mojca Ferlič:
Primerjava vpliva kulture na nemški in kitajski oglaševalski slog
Nina Wojčicki:
Uporaba sodobnih trženjsko komunikacijskih pristopov ob nastopu krize
Sanja Franić:
Analiza ekstrinzičnih in intrinzičnih motivacijskih dejavnikov ter sodobnih načinov motiviranja zaposlenih v izbranih državah
Jan Leš:
Izvajanje carinskega nadzora mednarodnih tokov blaga na območju Evropske unije s poudarkom na projektu e-carina
Nina Brložnik:
Analiza poslovnih priložnosti na trgih držav BRICS za slovenska podjetja
Gorazd Jakše:
Strategija razvoja trženja Adria Mobil z akcijskim načrtom za ključno regijo
Simona Špilak:
Strateški, vodstveni in organizacijski izzivi spreminjajoče se matrične organizacije v regiji
Sebastijan Nograšek:
Uvajanje sodobnih prodajnih poti v zavarovalništvu
Maja Račič:
Zaupanje v spletni nakup prehranskih dopolnil
Tina Rejc:
Izdelava trženjskega načrta za uvedbo inovativnih solarnih svetil na slovenskem trgu
Gregor Štajer:
Pomen protokolarnih gostov pri trženju hotelov
Urška Jakša:
Odnos slovenskih porabnikov do izbire mobilnosti - razvoj alternativnih oblik mobilnosti in vpliv na lastništvo osebnega avtomobila
Tjaša Kozlevčar:
Dejavniki uspešnosti razvoja in uvajanja novega izdelka na trg
Nataša Narat:
The state of corporate social responsibility in Central and Eastern Europe
Jasmina Rizvić:
Razvoj kompetenc in pridobivanje konkurenčnosti za delo na mednarodnih trgih - primer programa Erasmus
Mila Zečević:
An analysis of ethics in marketing tobacco products
Maja Hvalica:
Understanding China's modern urban consumers
Lena Čargonja:
Comparing the impact of content vs. traditional marketing on consumer attitude
Anja Puc:
Effect of athlete sponsorship on brand equity
Martin Jakjimovski:
Global marketing strategies in the Balkans - potential for Walmart entry
Jan Vujasinović:
A market analysis
Urška Čobanović:
Analiza trženjskega komuniciranja onkoloških zdravil v EU in ZDA
Krištof Horvat:
Analiza vstopa na tuji trg na primeru slovenskega tehnološkega podjetja Trilogic
Rebeka Arhar:
Vloga obogatene resničnosti na področju medorganizacijskega trženja na primeru koncerna Kolektor
Pia Trnovec:
Družbeno-ekonomska kriza
Jukka Frans:
A feasibility analysis of the entry of Belgian beer brands in the Slovenian market
Kristina Ilić:
Creating content for consumer journey across digital touchpoints
Lenča Zorko:
Limitations of more effective redistribution of food waste for charity purposes in Slovenia
Špela Andric:
Analiza privlačnosti tujih trgov za vstop podjetja MG Rohr
Luka Hrvatin:
Viri financiranja in prijava projekta na evropski razpis za pridobitev nepovratnih sredstev EU
Žiga Kraševec:
Business strategies, entrepreneurship and financing of fast growing companies
Marina Ristić:
The impact of social media on consumer attitude towards online shopping among the youth in Russia and India
Ema Jenko:
Analiza procesa prodaje v podjetju SIBO G.
Teja Seršen:
Vpliv različnih dejavnikov na opustitev nakupa pri spletnem nakupovanju iz drugih držav članic EU
Jure Bizjak:
Internacionalizacija mikro, majhnih in srednje velikih podjetij in študija primera internacionalizacije podjetja Blažič robni trakovi
Eda Karadag:
The internationalization of SMEs
Maruša Habot, Nika Mušič:
The development of integrated digital marketing strategy and identification of key touchpoints
Elijah Sriroshan Sritharan:
The end of fossil fuels and the transition to renewable energy sources in light of climate change
Daniela Nicole Miranda Burgoa:
Risk culture in financial institutions - a comparison with automotive and pharmaceutical industries
Jan Križman:
Vpliv države izvora izdelka in blagovne znamke na nakupno vedenje porabnika
Angela Protikj:
Sensory branding and its impact on consumer brand identification and brand loyalty
Nina Komič:
Vpliv digitalnega trženja ekoloških izdelkov na nakupne odločitve porabnikov
Jan Mate:
Primerjava izvozne uspešnosti slovenskih podjetij
Karmen Pečnik:
Priljubljenost medijev pri različnih generacijah uporabnikov
Domen Pogač:
Zvestoba in zadovoljstvo porabnikov do izbranih blagovnih znamk podjetja Atlantic Grupa
Robert Stražiščar:
Vpliv transakcijskih stroškov in družbeno ekonomskega statusa na nakupne odločitve porabnika
Matej Gluhak:
Preoblikovanje izvozno-prodajnega procesa v multinacionalnem podjetju
Nobuhiko Haraguchi, Uroš Skulj:
A comparison of marketing practices in social media of Slovenian and Japanese companies
Jernej Schwarzmann:
An analysis of transfer prices for the company M
Patricia Pirc:
Analiza mednarodnih aktivnosti slovenskih izvoznikov
Barbara Malovrh:
Proces managementa sprememb v fazi upadanja podjetja Stelkom
Gorica Vasilevska:
Social media vs. traditional marketing influence on the company's marketing performance
Vladimira Ajduković:
Making brands matter to generation Z
Maja Vejnović:
Effect of influencer marketing on brand awareness and purchase intention
Aljaž Perme:
Analiza združitve podjetij Horizont Clair in SIGNAL
Nobuhiko Haraguchi, Uroš Skulj:
A comparison of marketing practices in social media of Slovenian and Japanese companies
Neža Kokalj:
An analysis of social eco-innovations in Slovenia
Arijana Kristančič:
Lokalna potrošnja hrane med COVID-19 krizo in porast prodaje lokalne hrane preko družbenih omrežij v Sloveniji
Ana Radilović:
A feasibility analysis of the entry of Preskok into the Scandinavian market
Tjaša Merkač:
Organizacijska socializacija v izbrani multinacionalki v Sloveniji
Dragan Anastasovski:
A competitive strategy for small and medium-sized enterprises in developing economies
Anika Bizjak:
The interplay between social commerce and social media marketing strategy development : a case from the outdoor industry
Marija Cvetanovska:
The influence of social media reviews on the international cosmetics market
Alan Čefarin:
Analiza metod za izboljšanje produktivnosti zaposlenih na primeru podjetja Securicor
Tjaša Zver Siječić:
The development of 360-degree digital marketing strategy and its key touchpoints
Jurij Škrokov:
The impact of compliance with the GRI Standard for non-financial reporting on the financial performance of EU companies
Jan Kocman:
Analiza procesa komercialnega skrbnega pregleda pri združitvah in prevzemih
Grega Bukovič:
Primerjalna analiza mikro pivovarn v Sloveniji in na Poljskem
Nika Turjačanin:
Vpliv sodobnih trendov transporta na vedenje milenijskih porabnikov v avtomobilski industriji
Leja Logar:
Vpliv pogajalskega sloga na slovensko-ruske mednarodne odnose
Sanja Hrastnik:
The effect of message framing and product type on consumer buying behaviour
Katerina Ilievska:
The impact of disruptive technology on international business management
Gal Čerčnik:
Učinkovite strategije digitalnega trženja v slovenskih mikro in majhnih podjetjih
Diplomska dela (109)
Blaž Černevšek:
Tržno komuniciranje blagovne znamke Budweiser Budvar v Sloveniji
Tina Stanovnik:
Pogajanja in kulturološke razlike med Nemčijo in Slovenijo
Nina Uran:
Vpliv medkulturnih razlik na poslovna pogajanja na primeru podjetja Tipro keyboards d.o.o.
Teufila Hodžić:
Analiza vstopa podjetja Baumax na trg Bosne in Hercegovine
Jože Vogrinc:
Internacionalizacija podjetja Freixenet s poudarkom na analizi vstopa na slovenski trg
Tina Žigon:
Analiza trga Indije z vidika proizvodov Iskre Avtoelektrike, d.d.
Nina Ferletič:
Možnosti vstopa in trženja igralniško-zabaviščnega centra podjetja Hit d.d. na italijanskem trgu
Andraž Kastelic:
Analiza privlačnosti Paname kot lokacije za neposredne tuje investicije
Sanja Todorović:
Razlike v taktikah in strategijah pogajanj glede na število zaposlenih
Domen Češarek:
Pomen faktoringa v mednarodni trgovini vključno s trendi obravnavanega področja
Jasmina Ajdovnik:
Trženjski načrt poslovanja podjetja Petrol na hrvaškem trgu
Nataša Marković:
Odnos porabnikov do nakupovanja nakita v Hipermarketu E'Leclerc
Goran Mladenović:
Trženjski načrt za organizacijo mednarodnega glasbenega festivala
Matej Oman:
Vpeljava logistične rešitve ClickTrans 3.0 na hrvaški trg
Nives Pregelj:
Uporabnost spletnih strani slovenskih trgovcev: Mercator, Spar in Tuš
Mojca Veršič:
Izziv: biti ženska v poslovnem svetu
Nastja Šuligoj:
Raziskovanje vpliva slovenskih otrok na nakupne odločitve njihovih staršev
Lucija Adamič:
Trženjski splet v podjetju Trgo ABC s poudarkom na oglaševanju
Anže Jutraž:
Poznavanje in uporaba Incoterms 2000 klavzul v slovenskih podjetjih
Katarina Zavasnik:
Analiza trženjskega spleta za pospeševanje slovenskega turizma na slovaškem trgu
Petra Finkšt:
Vpliv finančno-gospodarske krize na cestni transport
Anja Bukovec:
Analiza panoge prehranskih dopolnil v Sloveniji
Maja Urh:
Trženje na spletnih socialnih omrežjih na primeru Facebook-a
Marina Panić:
Analiza trga perutninskega mesa in mesnih izdelkov na slovenskem trgu
Sabina Mušanović:
Dejavniki in teorije internacionalizacije na primeru slovenskih podjetij
Vesna Trantura:
Evropski sistem trgovanja z emisijami (EU ETS)
Matija Vodopivec:
Analiza vstopa podjetja Fluid d.o.o. na norveški trg
Gent Nimani:
Umestitev zvezdnikov v trženjsko-komunikacijska sporočila podjetja kot (ne)preverjen recept za uspeh trženjsko-komunikacijske kampanje
Katja Škof:
Trženje zavarovalnih produktov
Anja Usnik:
Analiza Forex trga in njegov negativni prizvok
Katarina Baša:
Primerjava poslovne kulture arabskih držav in Turčije ter njun vpliv na trženje s poudarkom na oglaševanju
Rok Henigman:
Tržna naravnanost in trženjski odnosi na slovenskem medorganizacijskem trgu
Dušanka Stojić:
Doing business in China
Matej Podobnik:
Nastanek, smisel in pomembnost oddelka trženja, usmerjenega proti končnemu kupcu na primeru podjetja Procter & Gamble Slovenija
Maja Smerdelj:
Finančno tveganje - plačilna nedisciplina pred/med finančno krizo
Anja Lepičnik:
Medorganizacijsko trženje in uvajanje novega izdelka na trg na izbranem študijskem primeru
Tjaša Cujnik:
Analiza tržnih razmer vina na Slovenskem na izbranem študijskem primeru
Danijela Praća:
Preučevanje vpliva medkulturnih razlik na poslovna pogajanja na primeru podjetja SŽ - Železniško gradbeno podjetje Ljubljana, d.d.
Sanja Franić:
Kompatibilnost oglaševanja in kredibilnosti slavne osebnosti
Nino Kuduzović:
Analiza percepcije kupcev avtomobilskih znamk različnega porekla
Arijana Sijamhodžić:
Vpliv korporativne blagovne znamke na ugled podjetja
Simon Zupan:
Analiza sprememb za slovenske porabnike z vstopom Republike Slovenije v Evropsko unijo
Maja Perković:
Mobilno oglaševanje kot oblika interaktivnega oglaševanja
Maja Müller:
Razvijanje strategije za podjetje M&M Intercom d.o.o.
Nataša Todoroska:
Funkcija embalaže in njen vpliv na prodajo parfumov
Vigan Idrizi:
Pomen bonitetnih informacij pri sklenitvi novih poslov
Brane Dolenc:
Dejavniki vpliva na spletno vedenje porabnikov
Jana Brence:
Strategija vstopa Alpine, d.o.o. na ruski trg
Kristina Jerant:
Vloga notranjega trženja v podjetju
Bor Žlender:
Analiza možnosti vstopa na slovenski trg s čokolado podjetja Fazer
Jani Klavora:
Analiza tržne strategije podjetja Bolton Adriatic d.o.o.
Tanja Ferkulj:
Analiza vstopa podjetja Stahlgruber GmbH na trg Republike Hrvaške
Špela Nose:
Internacionalizacija podjetja z inovativnim proizvodom
Nikolina Kekić:
Preučevanje odnosov znotraj družinskega podjetja
Mirjana Praštalo:
Vpliv neposrednega trženja na vedenje turistov
Nataša Radosavljević:
Zasnova kreativne strategije blagovne znamke Pop non stop
Nika Serdoner:
Vpliv okoljske družbene odgovornosti na strategije podjetij
Rok Volk:
Razlike med sponzoriranjem športa kot delom komunikacijskega orodja v malih in velikih podjetjih v Sloveniji
Amir Grigić:
Proces internacionalizacije malega slovenskega podjetja na hrvaški trg z izdelkom "ajurvedski nadomestek kave"
Katarina Rutar:
Konkurenčne prednosti slovenskih izvoznikov
Ana Širec:
Trženje na podlagi odnosov s poudarkom na upravljanju ključnih kupcev
Niki Kuzma:
Uporaba socialnih omrežij v namene trženja
Mojca Molk:
Vpliv kulture na nakup izdelkov pri generaciji Z
Marina Ristić:
Vpliv mednarodne mobilnosti na zaposljivost mladih diplomantov
Grega Ugovšek:
Trženjska analiza uvedbe mobilnega telefona iPhone v Simobilov prodajni sortiment
Elvisa Velagić:
Nakupno vedenje mladih porabnikov v Sloveniji, BIH in na Hrvaškem
Igor Kastelic:
Vpeljava nove blagovne znamke na tržišče ter njena umestitev na prodajne police na primeru podjetja Procter & Gamble Slovenija
Simon Grižon:
Organizacija dela znotraj varnostnega podjetja s poudarkom na področju fizičnega varovanja
Senja Pečjak:
Doživljajski razvoj turizma na Dolenjskem
Andrej Šik:
Širitev zasebnih zdravstvenih zavarovanj na trgu jugovzhodne Evrope
Nina Genorija:
Trženjski načrt za spletno drogerijo podjetja Ilirija, d.d. za nemški trg
Lina Stražišar:
Etika v oglaševanju
Anja Milanič:
Analiza vstopa podjetja na italijanski trg
Marina Seliškar:
Poslovanje v mednarodnem okolju EU
Tjaša Karačić:
Vloga kartic zvestobe pri nakupu prehrambnih izdelkov v Slovenij
Katja Cirar:
Pomembnost blagovne znamke športne obutve na primeru članske ekipe Rokometnega društva Herz Šmartno
Iryna Kompaniyets:
Vstop malega podjetja z inovativnim izdelkom na ukrajinski trg
Janez Glad:
Kontroling kot instrument za premoščanje stroškovnih izzivov multinacionalnih podjetij v prehrambni panogi
Nina Horvat:
Ustanovitev franšize v Sloveniji na primeru bio-prodajalne Norma
Dara Kokić:
Primerjava slovenskega in kitajskega sloga
Janja Ciglar:
Oglaševanje v parkirnih hišah
Martina Setnikar:
Oglaševanje v Sloveniji na primeru področja gradnje, prenove in opreme doma
Irena Dizdarević:
Vloga družbenih medijev v trženjsko-komunikacijskem spletu
Katja Kužnik:
Obstoječi carinski postopki in možne poenostavitve le-teh v podjetju X
Petra Svetina:
Razvoj blagovne znamke Združenja Manager
Urška Gabrič:
Primerjava komercialnih modelov nogometnih klubov FC Barcelona in Manchester United FC
Boštjan Ovsenjak:
Načrt trženja podjetja Elektromaterial Lendava d.d. za vstop na poljski trg
Mojca Primožič:
Izzivi trženja različnim generacijam - izsledki raziskave med slovenskimi porabniki
Brina Romih Mlakar:
Analiza vstopa podjetja Olimpus d.o.o. na hrvaški trg
Gašper Budkovič:
Družbena omrežja in vsebinsko trženje primer Razmere v gorah
Andreja Angelović:
Povečanje prodaje storitev na primeru restavracije Picikato
Mojca Slapnik:
Primerjava storitev ekspresne pošte pri različnih ponudnikih ekspresnih storitev
David Lenar:
Trženjska strategija spodbujanja igranja tenisa v Teniškem klubu Triglav
Lidija Steklačič:
Financiranje mednarodnih poslov z različnimi finančnimi instrumenti
Jernej Cuder:
Analiza trženja biomase v Sloveniji
Patricija Doneski:
Uvoz streliva iz Srbije
Deni Ušaj:
Širitev storitev logističnega podjetja Codognotto d.o.o na tuje trge
Maruša Pintar:
Primerjava odločanja porabnika o nakupu med spletno in fizično trgovino
Barbara Galun:
Prilaganje slovenskih podjetij kulturnim razlikam na nemškem, kitajskem in kolumbijskem trgu
Simona Pajnič:
Analiza nakupnega vedenja porabnika pri Premium blagovnih znamkah otroških vozičkov
Saša Balabanić:
Deregulacija trga letalskih prevoznikov in vstop nizkocenovnih letalskih prevoznikov
Mojca Murko:
Prepoznavnost in širitev blagovne znamke Grom na slovenskem trgu
Jasmina Hamzić:
Kanibalizacija blagovne znamke testenin Mlinotest
Vesna Vidović:
Modeli kulture in vpliv kulturnih razlik na poslovanje podjetij v Indiji
Zorica Bičanin:
Nakupno vedenje porabnikov pametnih hiš
Miha Zahradnik:
Trženje telekomunikacijskih izdelkov in storitev od vrat do vrat
Nastja Dragovan:
Zadovoljstvo in zvestoba porabnikov na področju storitev mobilnih telekuminikacij [i. e. telekomunikacij]
Domen Belaj:
Analiza primernosti Incoterms klavzule za izbrano podjetje X
Ines Modic:
Vpliv medkulturnih razlik na uspešno sklenitev posla v podjetju Kogast Grosuplje
Druga dela (9)
Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Barbara Mróz-Gorgoń, Gregor Pfajfar:
Adoption of collaborative consumption as sustainable social innovation
Maja Zalaznik, Gašper Pavlič, Gregor Pfajfar:
Analiza pričakovanih sprememb v sponzorstvu v športu kot posledica COVID-19
Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar:
Segmentation of collaborative consumption consumers
Gregor Pfajfar, Maciej Mitręga, Aviv Shoham:
International dynamic marketing capabilities
Gregor Pfajfar, Aviv Shoham, Agnieszka Małecka, Maja Zalaznik:
Value of corporate social responsibility for multiple stakeholders and social impact - relationship marketing perspective
Davor Vuchkovski, Maja Zalaznik, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar:
A look at the future of work
Anastas Vangeli, Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar:
From greenwashing to green B2B marketing
Gregor Pfajfar, Maciej Mitręga, Aviv Shoham:
Systematic review of international marketing capabilities in dynamic capabilities view – calibrating research on international dynamic marketing capabilities
Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar:
Revisiting antecedents to collaborative consumption in the context of dual role consumers