Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Gregor Pfajfar: The gap between buyers and sellers and its influence on conflict within international distribution channels
  2. Iris Koleša: Managing international assignments as a factor in firm internationalisation

Magistrska dela (72)

  1. Ana Vulović: Consumer's perceptions and effectiveness of advertisements on social media
  2. Urška Molnar: Analiza zadovoljstva in zvestobe strank v podjetju Pettime Story
  3. Meri Dizdarević: Vpliv družbenih omrežij na spreminjanje navad porabnikov pri spletnem nakupovanju v času epidemije COVID-19
  4. Petra Farčnik, Tanja Strniša: Sponzorstvo športnega dogodka kot orodje tržnega komuniciranja
  5. Jana Benedik: The effectiveness of social media marketing in the live entertainment industry
  6. Mojca Ferlič: Primerjava vpliva kulture na nemški in kitajski oglaševalski slog
  7. Nina Wojčicki: Uporaba sodobnih trženjsko komunikacijskih pristopov ob nastopu krize
  8. Sanja Franić: Analiza ekstrinzičnih in intrinzičnih motivacijskih dejavnikov ter sodobnih načinov motiviranja zaposlenih v izbranih državah
  9. Jan Leš: Izvajanje carinskega nadzora mednarodnih tokov blaga na območju Evropske unije s poudarkom na projektu e-carina
  10. Nina Brložnik: Analiza poslovnih priložnosti na trgih držav BRICS za slovenska podjetja
  11. Gorazd Jakše: Strategija razvoja trženja Adria Mobil z akcijskim načrtom za ključno regijo
  12. Simona Špilak: Strateški, vodstveni in organizacijski izzivi spreminjajoče se matrične organizacije v regiji
  13. Sebastijan Nograšek: Uvajanje sodobnih prodajnih poti v zavarovalništvu
  14. Maja Račič: Zaupanje v spletni nakup prehranskih dopolnil
  15. Tina Rejc: Izdelava trženjskega načrta za uvedbo inovativnih solarnih svetil na slovenskem trgu
  16. Gregor Štajer: Pomen protokolarnih gostov pri trženju hotelov
  17. Urška Jakša: Odnos slovenskih porabnikov do izbire mobilnosti - razvoj alternativnih oblik mobilnosti in vpliv na lastništvo osebnega avtomobila
  18. Tjaša Kozlevčar: Dejavniki uspešnosti razvoja in uvajanja novega izdelka na trg
  19. Nataša Narat: The state of corporate social responsibility in Central and Eastern Europe
  20. Jasmina Rizvić: Razvoj kompetenc in pridobivanje konkurenčnosti za delo na mednarodnih trgih - primer programa Erasmus
  21. Mila Zečević: An analysis of ethics in marketing tobacco products
  22. Maja Hvalica: Understanding China's modern urban consumers
  23. Lena Čargonja: Comparing the impact of content vs. traditional marketing on consumer attitude
  24. Anja Puc: Effect of athlete sponsorship on brand equity
  25. Martin Jakjimovski: Global marketing strategies in the Balkans - potential for Walmart entry
  26. Jan Vujasinović: A market analysis
  27. Urška Čobanović: Analiza trženjskega komuniciranja onkoloških zdravil v EU in ZDA
  28. Krištof Horvat: Analiza vstopa na tuji trg na primeru slovenskega tehnološkega podjetja Trilogic
  29. Rebeka Arhar: Vloga obogatene resničnosti na področju medorganizacijskega trženja na primeru koncerna Kolektor
  30. Pia Trnovec: Družbeno-ekonomska kriza
  31. Jukka Frans: A feasibility analysis of the entry of Belgian beer brands in the Slovenian market
  32. Kristina Ilić: Creating content for consumer journey across digital touchpoints
  33. Lenča Zorko: Limitations of more effective redistribution of food waste for charity purposes in Slovenia
  34. Špela Andric: Analiza privlačnosti tujih trgov za vstop podjetja MG Rohr
  35. Luka Hrvatin: Viri financiranja in prijava projekta na evropski razpis za pridobitev nepovratnih sredstev EU
  36. Žiga Kraševec: Business strategies, entrepreneurship and financing of fast growing companies
  37. Marina Ristić: The impact of social media on consumer attitude towards online shopping among the youth in Russia and India
  38. Ema Jenko: Analiza procesa prodaje v podjetju SIBO G.
  39. Teja Seršen: Vpliv različnih dejavnikov na opustitev nakupa pri spletnem nakupovanju iz drugih držav članic EU
  40. Jure Bizjak: Internacionalizacija mikro, majhnih in srednje velikih podjetij in študija primera internacionalizacije podjetja Blažič robni trakovi
  41. Eda Karadag: The internationalization of SMEs
  42. Maruša Habot, Nika Mušič: The development of integrated digital marketing strategy and identification of key touchpoints
  43. Elijah Sriroshan Sritharan: The end of fossil fuels and the transition to renewable energy sources in light of climate change
  44. Daniela Nicole Miranda Burgoa: Risk culture in financial institutions - a comparison with automotive and pharmaceutical industries
  45. Jan Križman: Vpliv države izvora izdelka in blagovne znamke na nakupno vedenje porabnika
  46. Angela Protikj: Sensory branding and its impact on consumer brand identification and brand loyalty
  47. Nina Komič: Vpliv digitalnega trženja ekoloških izdelkov na nakupne odločitve porabnikov
  48. Jan Mate: Primerjava izvozne uspešnosti slovenskih podjetij
  49. Karmen Pečnik: Priljubljenost medijev pri različnih generacijah uporabnikov
  50. Domen Pogač: Zvestoba in zadovoljstvo porabnikov do izbranih blagovnih znamk podjetja Atlantic Grupa
  51. Robert Stražiščar: Vpliv transakcijskih stroškov in družbeno ekonomskega statusa na nakupne odločitve porabnika
  52. Matej Gluhak: Preoblikovanje izvozno-prodajnega procesa v multinacionalnem podjetju
  53. Nobuhiko Haraguchi, Uroš Skulj: A comparison of marketing practices in social media of Slovenian and Japanese companies
  54. Jernej Schwarzmann: An analysis of transfer prices for the company M
  55. Patricia Pirc: Analiza mednarodnih aktivnosti slovenskih izvoznikov
  56. Barbara Malovrh: Proces managementa sprememb v fazi upadanja podjetja Stelkom
  57. Gorica Vasilevska: Social media vs. traditional marketing influence on the company's marketing performance
  58. Vladimira Ajduković: Making brands matter to generation Z
  59. Maja Vejnović: Effect of influencer marketing on brand awareness and purchase intention
  60. Aljaž Perme: Analiza združitve podjetij Horizont Clair in SIGNAL
  61. Nobuhiko Haraguchi, Uroš Skulj: A comparison of marketing practices in social media of Slovenian and Japanese companies
  62. Neža Kokalj: An analysis of social eco-innovations in Slovenia
  63. Arijana Kristančič: Lokalna potrošnja hrane med COVID-19 krizo in porast prodaje lokalne hrane preko družbenih omrežij v Sloveniji
  64. Ana Radilović: A feasibility analysis of the entry of Preskok into the Scandinavian market
  65. Tjaša Merkač: Organizacijska socializacija v izbrani multinacionalki v Sloveniji
  66. Dragan Anastasovski: A competitive strategy for small and medium-sized enterprises in developing economies
  67. Anika Bizjak: The interplay between social commerce and social media marketing strategy development : a case from the outdoor industry
  68. Marija Cvetanovska: The influence of social media reviews on the international cosmetics market
  69. Alan Čefarin: Analiza metod za izboljšanje produktivnosti zaposlenih na primeru podjetja Securicor
  70. Tjaša Zver Siječić: The development of 360-degree digital marketing strategy and its key touchpoints
  71. Jurij Škrokov: The impact of compliance with the GRI Standard for non-financial reporting on the financial performance of EU companies
  72. Jan Kocman: Analiza procesa komercialnega skrbnega pregleda pri združitvah in prevzemih

Diplomska dela (108)

  1. Blaž Černevšek: Tržno komuniciranje blagovne znamke Budweiser Budvar v Sloveniji
  2. Tina Stanovnik: Pogajanja in kulturološke razlike med Nemčijo in Slovenijo
  3. Nina Uran: Vpliv medkulturnih razlik na poslovna pogajanja na primeru podjetja Tipro keyboards d.o.o.
  4. Teufila Hodžić: Analiza vstopa podjetja Baumax na trg Bosne in Hercegovine
  5. Jože Vogrinc: Internacionalizacija podjetja Freixenet s poudarkom na analizi vstopa na slovenski trg
  6. Tina Žigon: Analiza trga Indije z vidika proizvodov Iskre Avtoelektrike, d.d.
  7. Nina Ferletič: Možnosti vstopa in trženja igralniško-zabaviščnega centra podjetja Hit d.d. na italijanskem trgu
  8. Andraž Kastelic: Analiza privlačnosti Paname kot lokacije za neposredne tuje investicije
  9. Sanja Todorović: Razlike v taktikah in strategijah pogajanj glede na število zaposlenih
  10. Domen Češarek: Pomen faktoringa v mednarodni trgovini vključno s trendi obravnavanega področja
  11. Jasmina Ajdovnik: Trženjski načrt poslovanja podjetja Petrol na hrvaškem trgu
  12. Nataša Marković: Odnos porabnikov do nakupovanja nakita v Hipermarketu E'Leclerc
  13. Goran Mladenović: Trženjski načrt za organizacijo mednarodnega glasbenega festivala
  14. Matej Oman: Vpeljava logistične rešitve ClickTrans 3.0 na hrvaški trg
  15. Nives Pregelj: Uporabnost spletnih strani slovenskih trgovcev: Mercator, Spar in Tuš
  16. Mojca Veršič: Izziv: biti ženska v poslovnem svetu
  17. Nastja Šuligoj: Raziskovanje vpliva slovenskih otrok na nakupne odločitve njihovih staršev
  18. Lucija Adamič: Trženjski splet v podjetju Trgo ABC s poudarkom na oglaševanju
  19. Anže Jutraž: Poznavanje in uporaba Incoterms 2000 klavzul v slovenskih podjetjih
  20. Katarina Zavasnik: Analiza trženjskega spleta za pospeševanje slovenskega turizma na slovaškem trgu
  21. Petra Finkšt: Vpliv finančno-gospodarske krize na cestni transport
  22. Anja Bukovec: Analiza panoge prehranskih dopolnil v Sloveniji
  23. Maja Urh: Trženje na spletnih socialnih omrežjih na primeru Facebook-a
  24. Marina Panić: Analiza trga perutninskega mesa in mesnih izdelkov na slovenskem trgu
  25. Sabina Mušanović: Dejavniki in teorije internacionalizacije na primeru slovenskih podjetij
  26. Vesna Trantura: Evropski sistem trgovanja z emisijami (EU ETS)
  27. Matija Vodopivec: Analiza vstopa podjetja Fluid d.o.o. na norveški trg
  28. Gent Nimani: Umestitev zvezdnikov v trženjsko-komunikacijska sporočila podjetja kot (ne)preverjen recept za uspeh trženjsko-komunikacijske kampanje
  29. Katja Škof: Trženje zavarovalnih produktov
  30. Anja Usnik: Analiza Forex trga in njegov negativni prizvok
  31. Katarina Baša: Primerjava poslovne kulture arabskih držav in Turčije ter njun vpliv na trženje s poudarkom na oglaševanju
  32. Rok Henigman: Tržna naravnanost in trženjski odnosi na slovenskem medorganizacijskem trgu
  33. Dušanka Stojić: Doing business in China
  34. Matej Podobnik: Nastanek, smisel in pomembnost oddelka trženja, usmerjenega proti končnemu kupcu na primeru podjetja Procter & Gamble Slovenija
  35. Maja Smerdelj: Finančno tveganje - plačilna nedisciplina pred/med finančno krizo
  36. Anja Lepičnik: Medorganizacijsko trženje in uvajanje novega izdelka na trg na izbranem študijskem primeru
  37. Tjaša Cujnik: Analiza tržnih razmer vina na Slovenskem na izbranem študijskem primeru
  38. Danijela Praća: Preučevanje vpliva medkulturnih razlik na poslovna pogajanja na primeru podjetja SŽ - Železniško gradbeno podjetje Ljubljana, d.d.
  39. Sanja Franić: Kompatibilnost oglaševanja in kredibilnosti slavne osebnosti
  40. Nino Kuduzović: Analiza percepcije kupcev avtomobilskih znamk različnega porekla
  41. Arijana Sijamhodžić: Vpliv korporativne blagovne znamke na ugled podjetja
  42. Simon Zupan: Analiza sprememb za slovenske porabnike z vstopom Republike Slovenije v Evropsko unijo
  43. Maja Perković: Mobilno oglaševanje kot oblika interaktivnega oglaševanja
  44. Maja Müller: Razvijanje strategije za podjetje M&M Intercom d.o.o.
  45. Nataša Todoroska: Funkcija embalaže in njen vpliv na prodajo parfumov
  46. Vigan Idrizi: Pomen bonitetnih informacij pri sklenitvi novih poslov
  47. Brane Dolenc: Dejavniki vpliva na spletno vedenje porabnikov
  48. Jana Brence: Strategija vstopa Alpine, d.o.o. na ruski trg
  49. Kristina Jerant: Vloga notranjega trženja v podjetju
  50. Bor Žlender: Analiza možnosti vstopa na slovenski trg s čokolado podjetja Fazer
  51. Jani Klavora: Analiza tržne strategije podjetja Bolton Adriatic d.o.o.
  52. Tanja Ferkulj: Analiza vstopa podjetja Stahlgruber GmbH na trg Republike Hrvaške
  53. Špela Nose: Internacionalizacija podjetja z inovativnim proizvodom
  54. Nikolina Kekić: Preučevanje odnosov znotraj družinskega podjetja
  55. Mirjana Praštalo: Vpliv neposrednega trženja na vedenje turistov
  56. Nataša Radosavljević: Zasnova kreativne strategije blagovne znamke Pop non stop
  57. Nika Serdoner: Vpliv okoljske družbene odgovornosti na strategije podjetij
  58. Rok Volk: Razlike med sponzoriranjem športa kot delom komunikacijskega orodja v malih in velikih podjetjih v Sloveniji
  59. Amir Grigić: Proces internacionalizacije malega slovenskega podjetja na hrvaški trg z izdelkom "ajurvedski nadomestek kave"
  60. Katarina Rutar: Konkurenčne prednosti slovenskih izvoznikov
  61. Ana Širec: Trženje na podlagi odnosov s poudarkom na upravljanju ključnih kupcev
  62. Niki Kuzma: Uporaba socialnih omrežij v namene trženja
  63. Mojca Molk: Vpliv kulture na nakup izdelkov pri generaciji Z
  64. Marina Ristić: Vpliv mednarodne mobilnosti na zaposljivost mladih diplomantov
  65. Grega Ugovšek: Trženjska analiza uvedbe mobilnega telefona iPhone v Simobilov prodajni sortiment
  66. Elvisa Velagić: Nakupno vedenje mladih porabnikov v Sloveniji, BIH in na Hrvaškem
  67. Igor Kastelic: Vpeljava nove blagovne znamke na tržišče ter njena umestitev na prodajne police na primeru podjetja Procter & Gamble Slovenija
  68. Simon Grižon: Organizacija dela znotraj varnostnega podjetja s poudarkom na področju fizičnega varovanja
  69. Senja Pečjak: Doživljajski razvoj turizma na Dolenjskem
  70. Andrej Šik: Širitev zasebnih zdravstvenih zavarovanj na trgu jugovzhodne Evrope
  71. Nina Genorija: Trženjski načrt za spletno drogerijo podjetja Ilirija, d.d. za nemški trg
  72. Lina Stražišar: Etika v oglaševanju
  73. Anja Milanič: Analiza vstopa podjetja na italijanski trg
  74. Marina Seliškar: Poslovanje v mednarodnem okolju EU
  75. Tjaša Karačić: Vloga kartic zvestobe pri nakupu prehrambnih izdelkov v Slovenij
  76. Katja Cirar: Pomembnost blagovne znamke športne obutve na primeru članske ekipe Rokometnega društva Herz Šmartno
  77. Iryna Kompaniyets: Vstop malega podjetja z inovativnim izdelkom na ukrajinski trg
  78. Janez Glad: Kontroling kot instrument za premoščanje stroškovnih izzivov multinacionalnih podjetij v prehrambni panogi
  79. Nina Horvat: Ustanovitev franšize v Sloveniji na primeru bio-prodajalne Norma
  80. Dara Kokić: Primerjava slovenskega in kitajskega sloga
  81. Janja Ciglar: Oglaševanje v parkirnih hišah
  82. Martina Setnikar: Oglaševanje v Sloveniji na primeru področja gradnje, prenove in opreme doma
  83. Irena Dizdarević: Vloga družbenih medijev v trženjsko-komunikacijskem spletu
  84. Katja Kužnik: Obstoječi carinski postopki in možne poenostavitve le-teh v podjetju X
  85. Petra Svetina: Razvoj blagovne znamke Združenja Manager
  86. Urška Gabrič: Primerjava komercialnih modelov nogometnih klubov FC Barcelona in Manchester United FC
  87. Boštjan Ovsenjak: Načrt trženja podjetja Elektromaterial Lendava d.d. za vstop na poljski trg
  88. Mojca Primožič: Izzivi trženja različnim generacijam - izsledki raziskave med slovenskimi porabniki
  89. Brina Romih Mlakar: Analiza vstopa podjetja Olimpus d.o.o. na hrvaški trg
  90. Gašper Budkovič: Družbena omrežja in vsebinsko trženje primer Razmere v gorah
  91. Andreja Angelović: Povečanje prodaje storitev na primeru restavracije Picikato
  92. Mojca Slapnik: Primerjava storitev ekspresne pošte pri različnih ponudnikih ekspresnih storitev
  93. David Lenar: Trženjska strategija spodbujanja igranja tenisa v Teniškem klubu Triglav
  94. Lidija Steklačič: Financiranje mednarodnih poslov z različnimi finančnimi instrumenti
  95. Jernej Cuder: Analiza trženja biomase v Sloveniji
  96. Patricija Doneski: Uvoz streliva iz Srbije
  97. Deni Ušaj: Širitev storitev logističnega podjetja Codognotto d.o.o na tuje trge
  98. Maruša Pintar: Primerjava odločanja porabnika o nakupu med spletno in fizično trgovino
  99. Barbara Galun: Prilaganje slovenskih podjetij kulturnim razlikam na nemškem, kitajskem in kolumbijskem trgu
  100. Simona Pajnič: Analiza nakupnega vedenja porabnika pri Premium blagovnih znamkah otroških vozičkov
  101. Saša Balabanić: Deregulacija trga letalskih prevoznikov in vstop nizkocenovnih letalskih prevoznikov
  102. Mojca Murko: Prepoznavnost in širitev blagovne znamke Grom na slovenskem trgu
  103. Jasmina Hamzić: Kanibalizacija blagovne znamke testenin Mlinotest
  104. Vesna Vidović: Modeli kulture in vpliv kulturnih razlik na poslovanje podjetij v Indiji
  105. Zorica Bičanin: Nakupno vedenje porabnikov pametnih hiš
  106. Miha Zahradnik: Trženje telekomunikacijskih izdelkov in storitev od vrat do vrat
  107. Nastja Dragovan: Zadovoljstvo in zvestoba porabnikov na področju storitev mobilnih telekuminikacij [i. e. telekomunikacij]
  108. Domen Belaj: Analiza primernosti Incoterms klavzule za izbrano podjetje X

Druga dela (7)

  1. Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Barbara Mróz-Gorgoń, Gregor Pfajfar: Adoption of collaborative consumption as sustainable social innovation
  2. Maja Zalaznik, Gašper Pavlič, Gregor Pfajfar: Analiza pričakovanih sprememb v sponzorstvu v športu kot posledica COVID-19
  3. Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar: Segmentation of collaborative consumption consumers
  4. Gregor Pfajfar, Aviv Shoham, Agnieszka Małecka, Maja Zalaznik: Value of corporate social responsibility for multiple stakeholders and social impact - relationship marketing perspective
  5. Davor Vuchkovski, Maja Zalaznik, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar: A look at the future of work
  6. Anastas Vangeli, Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar: From greenwashing to green B2B marketing
  7. Gregor Pfajfar, Maciej Mitręga, Aviv Shoham: Systematic review of international marketing capabilities in dynamic capabilities view – calibrating research on international dynamic marketing capabilities