izpis_h1_title_alt

Tržno komuniciranje blagovne znamke Budweiser Budvar v Sloveniji : diplomsko delo
ID Černevšek, Blaž (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/cernevsek3423.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, alkoholne pijače, pivovarstvo, trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Černevšek]
Leto izida:2008
Št. strani:V, 47 str., 7 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12863 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18001638 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2269
Število prenosov:404
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, alcoholic drinks, brewery, marketing, business communication, trademarks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj