izpis_h1_title_alt

A comparison of marketing practices in social media of Slovenian and Japanese companies : master's thesis
ID Haraguchi, Nobuhiko (Avtor), ID Skulj, Uroš (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skulj3738-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, Japan, marketing, social networks, media, enterprises, cases, international comparisons
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Haraguchi
Leto izida:2020
Št. strani:IV, 105, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-124664 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:43806723 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.02.2021
Število ogledov:924
Število prenosov:82
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Primerjava trženjskih praks na družbenih omrežjih slovenskih in japonskih podjetij
Ključne besede:Slovenija, Japonska, trženje, družbena omrežja, mediji, podjetje, primeri, mednarodne primerjave

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj