izpis_h1_title_alt

Comparing the impact of content vs. traditional marketing on consumer attitude : master's thesis
ID Čargonja, Lena (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cargonja2695-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, consumer psychology, marketing strategy, advertising, business communication, trends, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Čargonja]
Leto izida:2017
Št. strani:IV, 54, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-100415 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24248294 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:1244
Število prenosov:213
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Primerjava vpliva vsebinskega trženja in tradicionalnega trženja na porabnikov odnos
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, strategija trženja, oglaševanje, poslovno komuniciranje, trendi, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj