izpis_h1_title_alt

Comparing the impact of content vs. traditional marketing on consumer attitude : master's thesis
Čargonja, Lena (Avtor), Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cargonja2695-B.pdf Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, consumer psychology, marketing strategy, advertising, business communication, trends, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2017
Založnik:[L. Čargonja]
Št. strani:IV, 54, 17 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24248294 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:241
Število prenosov:110
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Primerjava vpliva vsebinskega trženja in tradicionalnega trženja na porabnikov odnos
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, strategija trženja, oglaševanje, poslovno komuniciranje, trendi, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj