izpis_h1_title_alt

Tržna naravnanost in trženjski odnosi na slovenskem medorganizacijskem trgu : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Henigman, Rok (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/henigman162.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, trženje, vzajemno trženje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:V Ljubljani
Založnik:[R. Henigman]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/RUL-15007 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19929830 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1039
Število prenosov:189
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, marketing, relationship marketing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj