izpis_h1_title_alt

Mobilno oglaševanje kot oblika interaktivnega oglaševanja : diplomsko delo
ID Perković, Maja (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/perkovic993.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, telekomunikacije, mobilna telefonija, oglas, tipi, primeri, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Perković]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 27, 22 str.
PID:20.500.12556/RUL-15635 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:20364774 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1026
Število prenosov:147
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, telecommunications, mobile telephony, advertisement, types, cases, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj